Ο Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών συμμετέχει στην καμπάνια "One City. Never Ending Stories"

Mar 10 2017

Ο Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών συμμετέχει στην καμπάνια “One City. Never Ending Stories”

Ο Δήμος Αθηναίων, η AEGEAN και ο Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών ενώνουν για πρώτη φορά τις δυνάμεις τους μέσω της σύμπραξης Athens Tourism Partnership (ΑΤΡ) και έχοντας έναν κοινό στόχο: την προβολή της Αθήνας ως σύγχρονου κέντρου πολιτισμού και ελκυστικού τουριστικού προορισμού για όλο το χρόνο.

H χρηματοδότηση της καμπάνιας γίνεται με ίδιους πόρους των μελών της σύμπραξης, ενώ για τον Δήμο Αθηναίων γίνεται με την αποκλειστική δωρεά της Ελληνικής Πρωτοβουλίας – Τhe Hellenic Initiative. Το εγχείρημα συντονίζει η Marketing Greece.

Πρώτο αποτέλεσμα αυτής της συνεργασίας είναι μία νέα, ζωντανή και δυναμική καμπάνια με τίτλο «One City. Never Ending Stories» και στόχο την ανάδειξη της αθηναϊκής εμπειρίας. Η καμπάνια εστιάζει στην προβολή της Αθήνας ως μιας πόλης που προσφέρει αμέτρητες επιλογές. Μίας πόλης γεμάτης ιστορίες, εικόνες και εμπειρίες οι οποίες παρουσιάζονται με σύγχρονο, ζωντανό και δυναμικό τρόπο. Το κεντρικό βίντεο της καμπάνιας αποτυπώνει μοναδικά τις πολλές, γνωστές και άγνωστες, διαφορετικές πτυχές της Αθήνας: μέσα σε ένα μόλις λεπτό, 51 εικόνες της πόλης ξετυλίγονται μπροστά μας. 51 βιωματικές στιγμές μιας πόλης που έχει κάτι μοναδικό να προσφέρει όλο το χρόνο.

Η ιστοσελίδα της καμπάνιας www.thisisathens.org πρόκειται σταδιακά να φιλοξενήσει συνολικά 103 ιστορίες που μέσα από ένα κεντρικό και μετέπειτα με πέντε θεματικά βίντεο παρουσιάζουν τη ζωή στην Αθήνα κάθε ώρα του εικοσιτετραώρου, τη ζωή των ανθρώπων της πόλης όλες τις εποχές του χρόνου, αναδεικνύοντας έτσι εύστοχα τις επιλογές μίας πόλης που προσφέρει στον επισκέπτη ατελείωτες ευκαιρίες μοναδικών εμπειριών. Παράλληλα, η ιστοσελίδα λειτουργεί ως εργαλείο προγραμματισμού του ταξιδιού, προβάλλοντας ό,τι συμβαίνει στην Αθήνα όλο το χρόνο, παρουσιάζοντας τα μουσεία, τα αξιοθέατα, τα δρώμενα, τις επιλογές φαγητού και διασκέδασης αλλά και τις γειτονιές της πόλης με τα δικά τους ιδιαίτερα χαρακτηριστικά.

Η δυναμική έναρξη της καμπάνιας “One City. Never Ending Stories” αξιοποιεί στο έπακρο τα ψηφιακά μέσα: ηλεκτρονικές και έντυπες διαφημίσεις, video, προβολή σε Youtube, Facebook, Instagram, Twitter τα οποία αποτελούν σημαντικά εργαλεία προώθησης στο κοινό – στόχος που περιλαμβάνει, σε πρώτο στάδιο κυρίως ταξιδιώτες από τη Γαλλία και τη Γερμανία. Ο σχεδιασμός της καμπάνιας καλύπτει γεωγραφικά όλες τις μεγάλες πόλεις της Γαλλίας και της Γερμανίας, οι οποίες αποτελούν τις βασικές αγορές – στόχους για την Αθήνα. Η ιστοσελίδα της καμπάνιας θα είναι διαθέσιμη στα αγγλικά, γαλλικά και γερμανικά.

Επιπλέον, στο πλαίσιο της καμπάνιας έχει σχεδιαστεί και θα υλοποιηθεί πρόγραμμα βιωματικής εμπειρίας για σημαντικούς travel bloggers και εκπροσώπους των ΜΜΕ του εξωτερικού, οι οποίοι θα έχουν την ευκαιρία να ζήσουν τις αστείρευτες ιστορίες της πόλης, μέσα από ειδικά σχεδιασμένο πρόγραμμα φιλοξενίας, με βάση το προφίλ, τις προτιμήσεις και τη χώρα καταγωγής τους. Οι προσκεκλημένοι θα βιώσουν την πόλη και την καθημερινότητά της, ανακαλύπτοντας γνωστές και άγνωστες πτυχές της. Έτσι, θα έχουν την ευκαιρία να διηγηθούν και οι ίδιοι τη δική τους ιστορία για την Αθήνα και να μεταδώσουν το μήνυμα σε ολόκληρη την Ευρώπη.

One City. Never Ending Stories - Athens Tourism Partnership (ΑΤΡ)

<