Αντικείμενο της χορηγίας είναι η δημιουργία της ιστοσελίδας greekgastronomyguide.gr που σκοπό έχει να προβάλει την γαστρονομική ταυτότητα των τουριστικών προορισμών της Ελλάδας. Η καταγραφή των θησαυρών της ελληνικής γαστρονομίας περιλαμβάνει την ιστορική προσέγγιση της γαστρονομίας κάθε τόπου, τα τοπικά προϊόντα με τους παραγωγούς του, τις τοπικές αγορές και τις γιορτές και φεστιβάλ που γίνονται για την προβολή τους. Κατόπιν περιγράφονται τα παραδοσιακά εδέσματα κάθε περιοχής και οι χώροι όπου αυτά προσφέρονται (ταβέρνες, εστιατόρια, καφενεία, πανηγύρια) και τέλος οι ιστορικοί χώροι, τα μουσεία, τα αξιοθέατα, εκεί δηλαδή όπου ο περιηγητής μπορεί να ολοκληρώσει την συνολική εικόνα του γαστρονομικού τοπίου.

Όλα αυτά θα εφαρμοστούν ανά εξεταζόμενη περιοχή έτσι ώστε κάθε τόπος να παρουσιασθεί ως γαστρονομικός προορισμός με διαβατήριο τον γαστρονομικό του πολιτισμό. Θεωρώντας ότι η γαστρονομία δεν περιορίζεται στην γαστριμαργική απόλαυση, αλλά στο σύνολο των δράσεων που αφορούν την τροφή και τη διατροφή του ανθρώπου, η ιστοσελίδα greekgastronomyguide.gr περιλαμβάνει όλες τις ανθρώπινες δραστηριότητες και δημιουργίες, που εμπεριέχουν γνώση, φροντίδα, μεράκι, τέχνη και τεχνική και αφορούν, εκτός του μαγειρέματος, το σύνολο των αγροτικών προϊόντων, τους τύπους καλλιεργειών όπως και τις τεχνικές επεξεργασίας των βρώσιμων προϊόντων, την τυροκόμηση, την αμπελουργία και τις πρακτικές γεωργίας, οινοποίησης, κτηνοτροφίας, αλλαντοποιίας, – και όλα τοποθετημένα σ’ ένα πλαίσιο τελετουργικών εκδηλώσεων, ηθών, κωδικοποιημένων αντιλήψεων και αξιών (συμβολική, διατροφική, κοινωνική) που κάθε πολιτισμός δίνει σε αυτές της διαδικασίες αλλά και στην ίδια την παραγωγή των προϊόντων.

H ιστοσελίδα greekgastronomyguide.gr θα είναι ένας οδηγός που θα βοηθήσει κάθε περιηγητή μέσα από την γαστρονομία να γνωρίσει την ψυχή κάθε τόπου.

«Η Ελλάδα στο πιάτο σας»

Έχει προγραμματιστεί να έχει δυό μεταφράσεις στα αγγλικά και στα γαλλικά. Ξεκινά με 16 περιοχές, 250 λήμματα, 75.000 λέξεις και περί τις 2.500 φωτογραφίες. Η πρώτη παρουσίαση του θα γίνει τον Δεκέμβριο του 2015 και στόχος είναι στο τέλος του 2016 να έχει συνολικά 30 περιοχές και 700 λήμματα, 200.000 λέξεις 7.000 φωτογραφίες και κάθε χρόνο να εμπλουτίζει το περιεχόμενό της και να διευρύνει τις περιοχές της.

Το περιεχόμενο της ιστοσελίδας greekgastronomyguide.gr είναι αποτέλεσμα επιτόπιας έρευνας, καταγραφής και φωτογράφισης με προσωπική συνέντευξη και επίσκεψη στους χώρους. Η αρχική καταγραφή προήλθε από τα ταξίδια του Γιώργου Πίττα, που εδώ και 25 χρόνια ταξιδεύει σε όλη την Ελλάδα και αποτυπώνει τα πλέον αχαρτογράφητα θέματα της ελληνικής γαστρονομίας – μέρος των
οποίων περιέχεται στα 6 βιβλία του – και από τις έρευνες της Μπήλιως Τσουκαλά, όταν από το 2003 στις τηλεοπτικές της εκπομπές, στην ΕΡΤ, πρωτοπαρουσίαζε τους παραγωγούς τοπικών προϊόντων της ελληνικής επαρχίας.

Η ιστοσελίδα αυτή φιλοδοξεί να γίνει λόγω του πλούσιου πρωτογενούς υλικού της, αλλά και της πολυεπίπεδης προσέγγισης, η σημαντικότερη ιστοσελίδα γαστρονομίας όσον αφορά τον γαστρονομικό τουρισμό της Ελλάδας και τη σύνδεσή του με τον πολιτισμό.

Οι χορηγοί αποτελούν καθοριστικής σημασίας σύμμαχο για την ανάπτυξη της ιστοσελίδας και κατά προέκταση για την προβολή της γαστρονομικής και πολιτιστικής ταυτότητας κάθε τοπου. Η ανάπτυξη της ιστοσελίδας greekgastronomyguide.gr έχει την πρόθεση να συμβάλει με τον τρόπο της, στην ενίσχυση του σημαντικού πυλώνα της ελληνικής οικονομίας:

«Τόποι, τοπία, αγροτική παραγωγή, αγροδιατροφικά προϊόντα, μεταποίηση, γαστρονομία, πολιτισμός, τουρισμός».

Τα ανταποδοτικά οφέλη κάθε χορηγού εκτός από την καθ’ αυτή ενίσχυση και προβολή του γαστροτουριστικού προϊόντος της χώρας θα είναι τα εξής:
1. Αναφορά σε προβεβλημένη θέση στην ιστοσελίδα.
2. Αναφορά του χορηγού σε δελτία τύπου.
3. Συμμετοχή του χορηγού στις περιφερειακές εκδηλώσεις όπου θα παρουσιάζεται επισήμως η ιστοσελίδα κάθε περιοχής.

Με αποτελέσματα την ενδυνάμωση και εμπέδωση του κοινωνικού προφίλ του χορηγού και βελτίωση της σχέσης με την τοπική κοινωνία.

Oι χορηγοί χωρίζονται σε δυο κατηγορίες:

  • Χορηγοί Ιστοσελίδας
  • Χορηγοί Προορισμού (τοπικοί)

Της ιστοσελίδας χωρίζονται πάλι σε τρεις βαθμίδες:

  1. Xρυσός χορηγός
  2. Αργυροί χορηγοί
  3. Υποστηρικτές

Και οι τρεις βαθμίδες χορηγών θα εμφανίζονται σε κάθε σελίδα της ιστοσελίδας κάτω από κάθε άρθρο. Ταυτόχρονα σ’ ένα εδάφιο της ιστοσελίδας με τίτλο «Χορηγοί» θα εμφανίζονται ο καθένας με το company profile του (έκταση ανάλογη του τύπου χορηγίας). Οι χορηγοί των προορισμών (το πολύ δύο) θα εμφανίζονται σε ένα banner, μόνο στα άρθρα που αφορούν την περιοχή αυτή.

Χορηγικές βαθμίδες

  • Χρυσός Χορηγός: 20.000 €
  • Αργυροί Χορηγοί: 10.000 €
  • Υποστηρικτές: 5.000 €
  • Χορηγοί Προορισμών (ανάλογα με το μέγεθος της περιοχής και τον όγκο του υλικού): 3.000 – 4.000 €

Με βαθειά εκτίμηση για τον χρόνο που διαθέσατε για την ανάγνωση όλων των ανωτέρω, ελπίζουμε στην θετική σας ανταπόκριση και σας ευχαριστούμε εκ των προτέρων.

Θα ήταν μεγάλη μας χαρά και τιμή να έχουμε μια προσωπική συνάντηση μαζί
σας, ώστε να γνωρίσετε την υπάρχουσα ιστοσελίδα και να εξεταστούν οι προοπτικές χορηγικής συνεργασίας.

error: Alert: Πνευματική ιδιοκτησία GGG !!